Деформації образу світу молоді в процесі соціалізації

Автор(и)

  • Igor Bushai доктор психологічних наук, професор НаУКМА

DOI:

https://doi.org/10.18523/2617-2348.2020.3.18-22

Ключові слова:

образ світу, соціалізація, поведінка, деформація

Анотація

У статті описано структурні деформації образу світу сучасних старшокласників, як-от порушення когнітивних знань про світ, емоційних переживань, сприйняття реального та ідеального світу. Деформації образу світу є психологічною основою формування відхилень поведінки і соціалізації сучасних школярів.

Посилання

Abulkhanova-Slavskaya, K. A. (1980). Deiatelnost i psikhologiia lichnosti [Activity and personality psychology]. Moscow: Nauka [in Russian].

Burlachuk, L. F., & Morozov, S. M. (2005). Slovar-spravochnik po psikhodiagnostike. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Bushai, I. M. (2007). Psykholohichni osoblyvosti rozvytku obrazu svitu shkoliariv. Chernihiv: Chernihivskyi derzhavnyi tsentr naukovo-tekhnichnoi i ekonomichnoi informatsii [in Ukrainian].

Vasiliuk, F. E. (2003). Metodologicheskii analiz v psikhologii. Moscow: Smysl, MGPPU [in Russian].

Vygotsky, L. S. (2005). Psikhologiia razvitiia cheloveka. Moscow: Smysl; Eksmo [in Russian].

Prigozhin, I. (1991). Filosofiia nestabilnosti [Philosophy of instability]. Voprosy filosofii, 6, 46–52 [in Russian].

Rubinstein, S. L. (2003). Bytie i soznanie. Chelovek i mir [Being and consciousness. Man and the world]. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Festinger, L. (2000). A theory of cognitive dissonance. Saint Petersburg: Rech [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-19