Проблеми формування психологічної та управлінської компетентності мережевих лідерів у MLM

Автор(и)

  • Oksana Bryk – старший викладач НаУКМА
  • Mstyslav Kocharovskiy асистент кафедри психології та педагогіки НаУКМА

DOI:

https://doi.org/10.18523/2617-2348.2020.3.11-17

Ключові слова:

лідер, мережевий маркетинг, МLМ-компанії, мережа, управлінський процес, стиль керівництва, вплив, психологічна компетентність, управлінська взаємодія

Анотація

Статтю присвячено оглядовому теоретичному дослідженню проблем формування психологічної компетентності мережевих лідерів щодо управлінської взаємодії, вдосконалення управлінського процесу в сучасних українських мережевих маркетингових компаніях (MLM) з метою досягнення максимальної ефективності управлінської діяльності в мережах за умов ринкового механізму господарювання.

Посилання

Babaev, T. (2010). Psikhologicheskaia kharakteristika professionalnoi deiatelnosti uspeshnykh i menee uspeshnykh prodavtcov. Vestnik RUDN. Seriia: Psikhologiia i pedagogika, 2(2), 37–41 [in Russian].

Barber, D. (2001). Network marketing. An Introductory Guide. Moscow: Fair-Press [in Russian].

Bettger, F. (2009). Vchera neudachnik – segodnia preuspevaiushchii kommersant [How I Raised Myself From Failure to Success in Selling]. Moscow: Fair-Press [in Russian].

Bryk, О. (2005). The peculiarities of the psychologist’s participation of the optimization of native MLM-firms collectives managing process. Naukovi zapysky. Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsialna robota, 47, 67–72. http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7757/Bryk_Osoblyvosti_uchasti_praktychnykh_psykholohiv.pdf [in Ukrainian].

Vsekhsviatskii, S. (2001). Psikhologicheskie aspekty setevogo marketinga. Moscow: Fair-Press [in Russian].

Dubkovskii, V. (2006). Kak dostich uspekha v setevom marketinge. Moscow: Fair-Press [in Russian].

Zaiachkovska, H. (2016). Merezhevyi marketynh : Konspekt lektsii. Ternopil: TNEU [in Ukrainian].

Kalench, J. (1992). Being the Best You Can Be in MLM. Moscow: Moskovskaia tipografiia No 11 [in Russian].

Moris, M. (2001). Nachinaiushchii menedzher. Setevoi marketing. Moscow: Fair-Press [in Russian].

Tkachenko, E. (2002). Obektivnye faktory effektivnogo stilia upravlencheskogo vzaimodeistviia v sisteme setevogo marketinga. Personal, 12, 44–49 [in Russian].

Trofanova, T. (2005). Pliusy ta minusy systemy merezhevoho marketynhu. Pohliad znyzu. Ekonomika. Finansy. Pravo, 3, 10–13 [in Ukrainian].

Ulianova, O. (2013). Psikhologicheskie osobennosti prodavtcov-konsultantov setevogo marketinga. Vestnik Samarskoi gumanitarnoi akademii. Seriia: Psikhologiia, 1, 27–41 [in Russian].

Failla, D. (2008). 10 lessons on napkins. Moscow: Fair-Press [in Russian].

Fisher, R., & Ury, W. (1992). Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In. Moscow: Nauka [in Russian].

Cialdini, R. (2001). Influence: Science and practice. Saint Petersburg: Piter [in Russian].

Eisenberg, R. (1987). The Mess Called Multi-Level Marketing With celebrities setting the bait, hundreds of pyramid-style sales companies are raking in millions, often taking in the gullible. MONEY Magazine. https://money.cnn.com/magazines/moneymag/moneymag_archive/1987/06/01/83883/index.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-19