Проблеми формування психологічної та управлінської компетентності мережевих лідерів у MLM
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-2348.2020.3.11-17Ключові слова:
лідер, мережевий маркетинг, МLМ-компанії, мережа, управлінський процес, стиль керівництва, вплив, психологічна компетентність, управлінська взаємодіяАнотація
Статтю присвячено оглядовому теоретичному дослідженню проблем формування психологічної компетентності мережевих лідерів щодо управлінської взаємодії, вдосконалення управлінського процесу в сучасних українських мережевих маркетингових компаніях (MLM) з метою досягнення максимальної ефективності управлінської діяльності в мережах за умов ринкового механізму господарювання.
Посилання
- Babaev, T. (2010). Psikhologicheskaia kharakteristika professionalnoi deiatelnosti uspeshnykh i menee uspeshnykh prodavtcov. Vestnik RUDN. Seriia: Psikhologiia i pedagogika, 2(2), 37–41 [in Russian].
- Barber, D. (2001). Network marketing. An Introductory Guide. Moscow: Fair-Press [in Russian].
- Bettger, F. (2009). Vchera neudachnik – segodnia preuspevaiushchii kommersant [How I Raised Myself From Failure to Success in Selling]. Moscow: Fair-Press [in Russian].
- Bryk, О. (2005). The peculiarities of the psychologist’s participation of the optimization of native MLM-firms collectives managing process. Naukovi zapysky. Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsialna robota, 47, 67–72. http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7757/Bryk_Osoblyvosti_uchasti_praktychnykh_psykholohiv.pdf [in Ukrainian].
- Vsekhsviatskii, S. (2001). Psikhologicheskie aspekty setevogo marketinga. Moscow: Fair-Press [in Russian].
- Dubkovskii, V. (2006). Kak dostich uspekha v setevom marketinge. Moscow: Fair-Press [in Russian].
- Zaiachkovska, H. (2016). Merezhevyi marketynh : Konspekt lektsii. Ternopil: TNEU [in Ukrainian].
- Kalench, J. (1992). Being the Best You Can Be in MLM. Moscow: Moskovskaia tipografiia No 11 [in Russian].
- Moris, M. (2001). Nachinaiushchii menedzher. Setevoi marketing. Moscow: Fair-Press [in Russian].
- Tkachenko, E. (2002). Obektivnye faktory effektivnogo stilia upravlencheskogo vzaimodeistviia v sisteme setevogo marketinga. Personal, 12, 44–49 [in Russian].
- Trofanova, T. (2005). Pliusy ta minusy systemy merezhevoho marketynhu. Pohliad znyzu. Ekonomika. Finansy. Pravo, 3, 10–13 [in Ukrainian].
- Ulianova, O. (2013). Psikhologicheskie osobennosti prodavtcov-konsultantov setevogo marketinga. Vestnik Samarskoi gumanitarnoi akademii. Seriia: Psikhologiia, 1, 27–41 [in Russian].
- Failla, D. (2008). 10 lessons on napkins. Moscow: Fair-Press [in Russian].
- Fisher, R., & Ury, W. (1992). Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In. Moscow: Nauka [in Russian].
- Cialdini, R. (2001). Influence: Science and practice. Saint Petersburg: Piter [in Russian].
- Eisenberg, R. (1987). The Mess Called Multi-Level Marketing With celebrities setting the bait, hundreds of pyramid-style sales companies are raking in millions, often taking in the gullible. MONEY Magazine. https://money.cnn.com/magazines/moneymag/moneymag_archive/1987/06/01/83883/index.htm
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автор (и) зберігає авторські права за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, що дозволяє іншим ділитися твором (копіювати та розповсюджувати матеріал у будь-якому носії або форматі) та адаптувати твір (трансформувати та використовувати матеріал для будь-якої мети, навіть комерційної) з підтвердженням атрибуції твору.
b) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень і дозволяє автору (авторам) зберігати права на публікацію без обмежень.
c) Автори можуть укласти окремі, додаткові договірні умови щодо розповсюдження твору (наприклад, опублікувати його в інституційному сховищі або опублікувати в книзі), із підтвердженням його первинної публікації в цьому журналі. (Див. Політику самоархівування).
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).