DOI: https://doi.org/10.18523/2617-2348.2018.46-49

Особливості психосоціальної інтервенції у процесі формування професійної етики фахівців із зв’язків з громадськістю

Mary Golubeva, Irina Ryabets

Анотація


Статтю присвячено питанню взаємозв’язку психосоціальної інтервенції у процесі формування професійної етики фахівців зі зв’язків з громадськістю. Відповідно до трьох пов’язаних між собою етичних площин (суспільної, корпоративної, особистісної) професійної етики PR-діяльності автори виокремили три рівні психосоціальної інтервенції – суспільний, корпоративний і особистісний. У статті зазначено, що впровадження психосоціальної інтервенції на кожному з цих рівнів дає можливість формування та розвитку професійних компетентностей фахівця зі зв’язків з громадськістю задля дотримання професійної етики фахівців із PR у їхній професійній діяльності.

Ключові слова


психосоціальна інтервенція; професійна етика PR-діяльності; професійна суб’єктність; три площини етики PR-діяльності; три рівні психосоціальної інтервенції в PR; фахівці зі зв’язків з громадськістю; зв’язки з громадськістю

Повний текст:

PDF

Посилання


Profesiina etyka PR-diialnosti: Sutnist poniattia, pryntsypy. (2014). Derzhava Ta Rehiony, 4(20), sotsialni komunikatsii, 130-135.

Ivanova, N. A., & Petrova, K. G. (2017). Epistemologicheskiye interventsii: Sushchnost i raznoobraziye form (sluchay ekonomiki). In Sovremennyye tekhnologii v mirovom nauchnom prostranstve: Sbornik statey Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsi (pp. 174-176). Ufa: AETERNA.

Kvit, S. (2008). Masovi komunikatsii : Pidruch. dlia stud. vyshch. navch. zakl. Kyiv: Kyievo-Mohylianska akademiia.

Kleyberg, Y. (2006). Deviantnoye povedeniye v voprosakh i otvetakh. Moscow: Moskovskiy psikhologo-sotsialnyy institut.

Korolko, V. H., & Nekrasova, O. V. (2009). Zviazky z hromadskistiu : Naukovi osnovy, metodyka, praktyka. Kyiv: Kyievo-Mohylianska akademiia.

Masych, V. V. (2017). Kontseptualna osnova naukovo-metodychnoi systemy formuvannia produktyvno-tvorchoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-pedahohiv. Pedahohika Ta Psykholohiia, (58), 108-116. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_14

Petrovskyi, V. A. (1996). Lichnost v psikhologii: Paradigma subyektnosti. Rostov-na-Donu: Feniks.

Riabets, I. V. (2015). Vzaiemozviazok subiektnosti iz etychnymy zasadamy u profesiinii diialnosti maibutnikh fakhivtsiv iz zviazkiv z hromadskistiu. «The Unity of Science»: International Scientific Periodical Journal, 52-55.






Copyright (c) 2018 Mary Golubeva, Irina Ryabets

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.



2018-2019, National University of Kyiv-Mohyla Academy
2 Skovorody Str., Kyiv 04070, Ukraine

Creative Commons License
This journal is licensed under a
Creative Commons Attribution 4.0 International License